مايكل گريوز: طلايه دار معماري و طراحي؛متولد 1934 ايندياناپوليس، امريكا. مایکل گریوز (Michael Graves) – پاورپوینت بیوگرافی و تحلیل آثار مایکل گریوز –

مایکل گریوز ، Michael Graves
مایکل گریوز ، Michael Graves

مایکل گریوز

دريافت كننده بيش از 140 جايزه معتبر و تقدير رسمي در رمينه معماري، طراحي داخلي و طراحي صنعتي از سران مملكتي، سازمانهاي حرفه اي معماري همچون مؤسسه معماران امريكا AIA، مجامع طراحي، سازمانهاي تجاري، نشريات و دانشگاهها.

زندگی نامه مایکل گریوز

به عنوان یکی از پنج نییورکی و پنج معمار نئو مدرن که به معماران سفید مشهورند شناخته میشود.گریوز با طراحی های داخلی و محصولات خانگی اش در مغازه ها در نزد عام شهرت دارد.

در ایندیانای امریکا تولد یافت و در سال ۱۹۵۰ دیپلم خود را از دبیرستان ریپل گرفت. پس از آن مدرک لیسانس خود را از دانشگاه چینچیناتی ( cincinnati ) و فوق لیسانس را از دانشگاه هاروارد اخذ نمود.

آثار مایکل گریوز

از سال ۱۹۶۴ به عنوان یک معمار در نیوجرسی در میان مردم ظاهر و کار خود را دنبال نمود او همچنین جایگاه استادی در دانشگاه پرینستون را دارا میباشد.هدایت شرکت گریوز و شرکا که در نقاط مختلفی در دنیا دارای دفتر میباشد به عهده اوست.

طراحی های خانگی و بومی او بسیار محبوب بوده و شرکت او را بسیار مشهور ساخته است .مایکل آفرین های زیادی را برای طراحی های تجاری و مسکونی خود دریافت نمود.

Michael Graves

• در سال ۱۹۷۹ لقب آقایی موسسه معماران امریکایی را از آن خود ساخت . سال ۱۹۹۹ مدال ملی هنر و در سال ۲۰۰۱ مدال طلای موسسه معماران امریکایی به او اهدا شد.

در سال ۲۰۰۳ به علت یک بیماری عفونی ناشناخته گریوز از کمر به پایین فلج گشت.با وجود آن او هنوز در زمینه کاری خویش فعال است و اخیرا در پروژه های بسیاری مشارکت نموده از جمله ساخت موسسه هنر دترویت و مرکز تفریحی Integrated در سنگاپور.

او بعنوان يك معمار، طراح و استاد دانشگاه مطرح است و داراي 11 دكتري افتخاري.

 

Michael Graves was a noted American architect and designer of consumer products. As well as principal of Michael Graves and Associates and Michael Graves Design Group, he was of a member of The New York Five and the Memphis Group – and professor of architecture at Princeton University for nearly forty years. Wikipedia

 

زندگینامه معماران معروف

زندگینامه معماران بزرگ

15900 تومان

پس از خرید، بلافاصله لینک‌های دانلود نمایش داده خواهند شد. پرداخت امن به وسیله کلیه درگاه ها

زندگی نامه معمار آمریکایی مایکل گریوز ،بهمراه معرفی و تحلیل آثار ، Michael Graves ( معماران معروف دنیا )

15900 تومان

وب سایت فارسی کد ( قدیمی ترین و معتبرترین وب سایت معماری در ایران )